Na fot. 1 i 2 pokazano wjazd na makietę z zewnętrznych modułów poprzez dodatkowy moduł
przejściowy (jeszcze nie powstał). Linia dwutorowa wpadnie w tunel, który łukiem na lewo przebiega pod stacją.
Magistrala powoli zawraca o 180 stopni i wspina się aż na poziom +2 (docelowo, fot. 3 - 9).
Na fot. 3, 7 i 8 pokazano miejsce gdzie magistrala 2-torowa łaczyć się będzie z 3-cim torem - bocznicą do portu.
Na projekcie tego nie było, ale doszedłem do wniosku, że pod dworcem jest idealne miejsce na 10-cio torową
"szufladę". Przyszykuję miejsce dla bocznicy odstawczej na 10 składów. Jednak koszt zakupu 18 rozjazdów z
mechanizmami narzuca realizację tego pomysłu w terminie późniejszym. Miejsce jest. :-)
Na poziomie +2 zaplanowałem miejsce dla stacji. Na fotkach zasygnalizowałem równię stacyjną kawałkiem sklejki (krzywym :-).
W dalszej kolejności czekają prace związane z kontynuowaniem podjazdu na poziom +2, oczywiście prace związane z samym
dworcem oraz pętla powrotna, która bedzie realizowana na segmentach, które nie zostały na tych zdjęciach pokazane.