Trako '96 Gdynia, 1-4.10.1996 r. |
Na pierwsze Międzynarodowe Targi Kolejowe Trako organizowane przez PKP
i WTC Gdynia Expo, natrafiłem całkiem przypadkowo dzięki temu, że na stacji kolejowej Gdynia Główna Osobowa eksponowano
pojazdy szynowe. Nie brałem udziału w żadnych imprezach ani w gdyńskiej hali Expo, ani żadnej konferencji naukowo-technicznej.
Zrobiłrm tylko kilka zdjęć wystawionego taboru. |
|
Lokomotywy: Parowóz Pu29-3 (1-5-1, Fot. 1-2), ZNTK Piła: SM42-2000,
(Fot. 3) i ZNTK Stargard: pociąg do utrzymania sieci trakcyjnej typu PS-00 (Fot. 4-6). |
|
Wagony: OBRPS: zestaw bimodalny składający się
z dwóch cystern (Fot. 7-8) i jednej naczepy skrzyniowej (Fot. 9), Zastal: wagon dwuosiowy ze ścianami przesuwnymi
do przewozu ładunków wielkogabarytowych, (Fot. 10-11), Alstom Konstal: wagon cysterna do przewozu płynnego gazu
(Fot. 12), wagon cysterna do przewozu paliw płynnych (Fot. 13), ZNTK Gniewczyna: węglarka czteroosiowa typu 424W
(Fot. 14), wagon z przesuwnymi ścianami (Fot. 15). |
|
Deutsche Waggonbau: piętrowy wagon sterowniczy
1/2 klasy do pociągów w systemie push-pull. 4-osiowy wagon piętrowy sterowniczy ruchu wahadłowego DAB ptuf 762 z
obniżonym wejściem i klimatyzacją dla ruchu podmiejskiego i regionalnego:
- miejsca dla wózków inwalidzkich i dziecięcych, rowerów i sprzętu sportowego,
- toaleta inwalidzka,
- mostek przejazdowy dla inwalidów na wózkach,
|
Dane techniczne: |
Długość wagonu: Szerokość wagonu: Wysokość wagonu: Ciężar całkowity: Prędkość maksymalna: |
|
27 m 2,7 m 4,6 m 90 t 140 km/h |
|
|
Nowy sypialny: ZNTK Bydgoszcz i
ZNTK Nowy Sącz: wagon sypialny typu Görlitz, |
|
Więcej na stronach: |
|
Wikipedia |
-> |
„Trako” (targi kolejowe). |
|
6.182 wizyta na stronie Trako '96. |