Spalinowóz Dwusekcyjny TE 7 kolei SŻD. Wierne i precyzyjne odwzorowanie detali pudła. Napęd na dwa wózki jest przenoszony z silnika poprzez kardany. Napęd znajduje się tylko w jednej sekcji. W każdym wózku napędzane są dwie osie, jedna jest tzw. wolna. Zębatki na osiach wykonane z metalu !!!, dziś w dobie plastiku to już rzadkość. Model napędzany jest silnikiem firmy BUHLER. Lokomotywa posiada oświetlenie. Zasilanie jest „zbierane” poprzez blaszki aż z 9 osi co zapewnia bardzo płynną jazdę nawet na niedokładnie ułożonym torowisku i starych rozjazdach. Prędkość modelu zgodna z prędkością rzeczywistą. Silnik pracuje równomiernie i płynnie. Elastycznie wchodzi na obroty. Na kołach znajdują się tzw. gumki dociskowe. Model jest naprawdę bardzo ciężki dzięki metalowej ramie a dodatkowo nisko położony środek ciężkości sprawia, że doskonale wpisuje się w łuki i jest niewrażliwy na nierówności torowiska. Model doskonale nadaje się do prowadzenie bardzo długich i ciężkich składów. (za k3nski.prv.pl).
Twin Unit Diesel locomotive TE 7.
Twin Unit Passenger Diesel locomotive TE 7 of the SZD.
Diesellokomotive TE 7.
Vorbildgerechtes Modell der Diesellokomotive TE 7 der SZD.
Motorová lokomotiva ř. TE 7.
Motorová lokomotiva řady TE 7 SZD.
Тепловоз ТЭ7.
Пассажирский тепловоз ТЭ7-037 СЖД строился Харьковским и Луганским заводами в 1957 - 1962 годах на базе грузового тепловоза ТЭ3. Двухсекционные тепловозы ТЭ7 заменили паровозы на напряженных пассажирских направлениях, в том числе и с экспрессами Москва - Ленинград. Всего выпущено 113 штук. Конструкционная скорость - 140 км/ч. Модель ТЭ7 аналогична модели ТЭ3, отличается окраской.
Rok: 2003
1222 Тепловоз ТЭ7, СЖД, эп. III-IV.
Strony katalogu wyświetlono 14.457.480 razy od 18.04.2007 0,26514