Spalinowóz Dwusekcyjny TE 3 (Wariant 1) kolei SŻD. Wierne i precyzyjne odwzorowanie detali pudła. Napęd na dwa wózki jest przenoszony z silnika poprzez kardany. Napęd znajduje się tylko w jednej sekcji. W każdym wózku napędzane są dwie osie, jedna jest tzw. wolna. Zębatki na osiach wykonane z metalu !!!, dziś w dobie plastiku to już rzadkość. Model napędzany jest silnikiem firmy BUHLER. Lokomotywa posiada oświetlenie. Zasilanie jest „zbierane” poprzez blaszki aż z 9 osi co zapewnia bardzo płynną jazdę nawet na niedokładnie ułożonym torowisku i starych rozjazdach. Prędkość modelu zgodna z prędkością rzeczywistą. Silnik pracuje równomiernie i płynnie. Elastycznie wchodzi na obroty. Na kołach znajdują się tzw. gumki dociskowe. Model jest naprawdę bardzo ciężki dzięki metalowej ramie a dodatkowo nisko położony środek ciężkości sprawia, że doskonale wpisuje się w łuki i jest niewrażliwy na nierówności torowiska. Model doskonale nadaje się do prowadzenie bardzo długich i ciężkich składów. (za k3nski.prv.pl).
Twin Unit Diesel locomotive TE 3.
Twin Unit Freight Diesel locomotive TE 3 first release of the SZD.
Diesellokomotive TE 3.
Vorbildgerechtes Modell der Diesellokomotive TE 3 der SZD.
Motorová lokomotiva ř. TE 3.
Motorová lokomotiva řady TE 3 SZD.
Тепловоз ТЭ3.
Двухсекционный грузовой тепловоз ТЭ3-1025 СЖД первого выпуска, выпускался в 1953 - 1973 годах Луганским, Коломенским и Харьковским заводами. В шестидесятые годы ТЭ3 являлся самым распространенным грузовым локомотивом на всей территории бывшего СССР. Тепловозы, построенные до 1957 года, имели незначительные конструктивные отличия и иную форму кабины машиниста. Всего выпущено 6809 машин. Конструкционная скорость - 100 км/ч. Кузов модели пластмассовый, шасси - металлическое. Мотор установлен только в одной секции.
Rok: 2003
1221 Тепловоз ТЭ3 первого выпуска зелёный, СЖД, эп. III-IV.
Strony katalogu wyświetlono 14.457.678 razy od 18.04.2007 0,23828