Lokomotywa spalinowa ТE 10-296 kolei SŻD. Szczegółowe, wierne i precyzyjne odwzorowanie detali. Napęd na dwa wózki jest przenoszony z silnika poprzez kardany. W każdym wózku napędzane są dwie osie, jedna jest tzw. wolna. Zębatki na osiach wykonane z mosiądzu !!!, dziś w dobie plastiku to już rzadkość. Model napędzany jest silnikiem firmy BUHLER. Lokomotywa posiada oświetlenie zmienne w zależności od kierunku jazdy. Zasilanie jest „zbierane” poprzez blaszki ze wszystkich 6 osi co zapewnia płynną jazdę nawet na niedokładnie ułożonym torowisku i starych rozjazdach. Prędkość modelu zgodna z prędkością rzeczywistą. Silnik pracuje równomiernie i płynnie. Elastycznie wchodzi na obroty. Na kołach znajdują się tzw. gumki dociskowe. Środek ciężkości położony jest bardzo nisko dzięki czemu model doskonale wpisuje się w łuki i jest niewrażliwy na nierówności torowiska (za k3nski.prv.pl).
Diesel locomotive ТE 10.
Freight diesel locomotive class ТE 10-296 of the SZD.
Diesellokomotive ТE 10.
Vorbildgerechtes Modell der Diesellokomotive ТE 10-296 der SZD.
Motorová lokomotiva ř. ТЭ10.
Motorová lokomotiva řady ТЭ10-296 СЖД.
Тепловоз ТЭ10.
Грузовой тепловоз ТЭ10-296 СЖД.
Rok: 2006
1210 Тепловоз ТЭ10-296, СЖД, эп. III, PERESVET (TT-Club)
Strony katalogu wyświetlono 14.457.388 razy od 18.04.2007 0,25684