Lokomotywa spalinowa ТE 10 kolei SŻD. Szczegółowe, wierne i precyzyjne odwzorowanie detali. Napęd na dwa wózki jest przenoszony z silnika poprzez kardany. W każdym wózku napędzane są dwie osie, jedna jest tzw. wolna. Zębatki na osiach wykonane z mosiądzu !!!, dziś w dobie plastiku to już rzadkość. Model napędzany jest silnikiem firmy BUHLER. Lokomotywa posiada oświetlenie zmienne w zależności od kierunku jazdy. Zasilanie jest „zbierane” poprzez blaszki ze wszystkich 6 osi co zapewnia płynną jazdę nawet na niedokładnie ułożonym torowisku i starych rozjazdach. Prędkość modelu zgodna z prędkością rzeczywistą. Silnik pracuje równomiernie i płynnie. Elastycznie wchodzi na obroty. Na kołach znajdują się tzw. gumki dociskowe. Środek ciężkości położony jest bardzo nisko dzięki czemu model doskonale wpisuje się w łuki i jest niewrażliwy na nierówności torowiska (za k3nski.prv.pl).
Diesel locomotive ТE 10.
Freight Diesel locomotive class ТE 10 of the SZD.
Diesellokomotive ТE 10.
Vorbildgerechtes Modell der Diesellokomotive ТE 10 der SZD.
Motorová lokomotiva ř. ТЭ10.
Motorová lokomotiva řady ТЭ10 СЖД.
Тепловоз ТЭ10.
Грузовой тепловоз ТЭ10-008 СЖД был разработан Харьковским заводом транспортного машиностроения (ХЗТМ) в 1958 году. ТЭ10 не получил широкого распространения (всего выпущено 28 штук), но послужил основой для большого семейства одно- и многосекционных тепловозов различного назначения. Конструкционная скорость - 100 км/ч.
Rok: 2003
1211 Тепловоз ТЭ10, СЖД, эп. III.
Strony katalogu wyświetlono 14.457.642 razy od 18.04.2007 0,20508