Spalinowóz TE 3 kolei SŻD. Szczegółowe, wierne i precyzyjne odwzorowanie detali. Napęd na dwa wózki jest przenoszony z silnika poprzez kardany. W każdym wózku napędzane są dwie osie, jedna jest tzw. wolna. Zębatki na osiach wykonane z mosiądzu !!!, dziś w dobie plastiku to już rzadkość. Model napędzany jest silnikiem firmy BUHLER. Lokomotywa posiada oświetlenie zmienne w zależności od kierunku jazdy. Zasilanie jest „zbierane” poprzez blaszki ze wszystkich 6 osi co zapewnia płynną jazdę nawet na niedokładnie ułożonym torowisku i starych rozjazdach. Prędkość modelu zgodna z prędkością rzeczywistą. Silnik pracuje równomiernie i płynnie. Elastycznie wchodzi na obroty. Na kołach znajdują się tzw. gumki dociskowe. Środek ciężkości położony jest bardzo nisko dzięki czemu model doskonale wpisuje się w łuki i jest niewrażliwy na nierówności torowiska (za k3nski.prv.pl).
Diesel locomotive TE 3.
Single Unit Diesel locomotive TE 3 rebuild for shunting operation of the SZD.
Diesellokomotive TE 3.
Vorbildgerechtes Modell der Diesellokomotive TE 3 der SZD.
Motorová lokomotiva ř. TE 3.
Motorová lokomotiva řady TE 3 SZD.
Тепловоз ТЭ3.
Тепловоз ТЭ3-5607 СЖД, переоборудованный для маневровых работ (одна секция).
Rok: 2003
1224 Тепловоз ТЭ3 маневровый, односекционный, СЖД, эп. IV
Strony katalogu wyświetlono 14.457.610 razy od 18.04.2007 0,24268