Spalinowóz Dwusekcyjny TE 7 kolei SŻD. Wierne i precyzyjne odwzorowanie detali pudła. Napęd na dwa wózki jest przenoszony z silnika poprzez kardany. Napęd znajduje się tylko w jednej sekcji. W każdym wózku napędzane są dwie osie, jedna jest tzw. wolna. Zębatki na osiach wykonane z metalu !!!, dziś w dobie plastiku to już rzadkość. Model napędzany jest silnikiem firmy BUHLER. Lokomotywa posiada oświetlenie. Zasilanie jest „zbierane” poprzez blaszki aż z 9 osi co zapewnia bardzo płynną jazdę nawet na niedokładnie ułożonym torowisku i starych rozjazdach. Prędkość modelu zgodna z prędkością rzeczywistą. Silnik pracuje równomiernie i płynnie. Elastycznie wchodzi na obroty. Na kołach znajdują się tzw. gumki dociskowe. Model jest naprawdę bardzo ciężki dzięki metalowej ramie a dodatkowo nisko położony środek ciężkości sprawia, że doskonale wpisuje się w łuki i jest niewrażliwy na nierówności torowiska. Model doskonale nadaje się do prowadzenie bardzo długich i ciężkich składów. (za k3nski.prv.pl).
Twin Unit Diesel locomotive TE 7.
Twin Unit Passenger Diesel locomotive TE 7 for express train "RED ARROW" of the SZD.
Diesellokomotive TE 7.
Vorbildgerechtes Modell der Diesellokomotive TE 7 "RED ARROW" der SZD.
Motorová lokomotiva ř. TE 7.
Motorová lokomotiva řady TE 7 SZD.
Тепловоз ТЭ7.
Пассажирский тепловоз ТЭ7-007 СЖД в специальной окраске к поезду "Красная стрела".
Rok: 2003
1225 Тепловоз ТЭ7 "Красная стрела", СЖД, эп. III.
Strony katalogu wyświetlono 14.457.734 razy od 18.04.2007 0,23682