Lokomotywa spalinowa ТEP 10-251 kolei SŻD. Szczegółowe, wierne i precyzyjne odwzorowanie detali. Napęd na dwa wózki jest przenoszony z silnika poprzez kardany. W każdym wózku napędzane są dwie osie, jedna jest tzw. wolna. Zębatki na osiach wykonane z mosiądzu !!!, dziś w dobie plastiku to już rzadkość. Model napędzany jest silnikiem firmy BUHLER. Lokomotywa posiada oświetlenie zmienne w zależności od kierunku jazdy. Zasilanie jest „zbierane” poprzez blaszki ze wszystkich 6 osi co zapewnia płynną jazdę nawet na niedokładnie ułożonym torowisku i starych rozjazdach. Prędkość modelu zgodna z prędkością rzeczywistą. Silnik pracuje równomiernie i płynnie. Elastycznie wchodzi na obroty. Na kołach znajdują się tzw. gumki dociskowe. Środek ciężkości położony jest bardzo nisko dzięki czemu model doskonale wpisuje się w łuki i jest niewrażliwy na nierówności torowiska (za k3nski.prv.pl).
Diesel locomotive TEP 10.
Passenger Diesel locomotive ТEP 10-251 special livery of the SZD.
Diesellokomotive TEP 10.
Vorbildgerechtes Modell der Diesellokomotive ТEP 10-251 der SZD. Die Aufschrift "Strela" (Pfeil).
Motorová lokomotiva ř. ТЭП10.
Motorová lokomotiva řady ТЭП10-251 СЖД.
Тепловоз ТЭП10.
Пассажирский тепловоз ТЭП10-251 СЖД специальной окраски производился Харьковским заводом транспортного машиностроения ХЗТМ в 1960 - 1965 годах на базе грузового ТЭ10. Всего было выпущено 335 машин. Эксплуатировался на Октябрьской, Горьковской, Среднеазиатской и других железных дорогах бывшего СССР до конца 1980-х годов. Конструкционная скорость - 140 км/ч.
Rok: 2003
1213 Тепловоз ТЭП10-251 оранжевый, СЖД, эп. IV.
Strony katalogu wyświetlono 14.457.581 razy od 18.04.2007 0,23291