Spalinowóz Dwusekcyjny 2TE 10-15 kolei SŻD. Szczegółowe, wierne i precyzyjne odwzorowanie detali. Napęd na dwa wózki jest przenoszony z silnika poprzez kardany. W każdym wózku napędzane są dwie osie, jedna jest tzw. wolna. Zębatki na osiach wykonane z mosiądzu !!!, dziś w dobie plastiku to już rzadkość. Model napędzany jest silnikiem firmy BUHLER. Lokomotywa posiada oświetlenie zmienne w zależności od kierunku jazdy. Zasilanie jest „zbierane” poprzez blaszki ze wszystkich 6 osi co zapewnia płynną jazdę nawet na niedokładnie ułożonym torowisku i starych rozjazdach. Prędkość modelu zgodna z prędkością rzeczywistą. Silnik pracuje równomiernie i płynnie. Elastycznie wchodzi na obroty. Na kołach znajdują się tzw. gumki dociskowe. Środek ciężkości położony jest bardzo nisko dzięki czemu model doskonale wpisuje się w łuki i jest niewrażliwy na nierówności torowiska (za k3nski.prv.pl). Jedna sekcja z napędem, druga bez.
Twin Unit Diesel locomotive 2TE 10.
Twin Unit Freight Diesel locomotive 2TE 10-15 of the SZD.
Diesellokomotive 2TE 10.
Vorbildgerechtes Modell der Diesellokomotive 2TE 10-15 der SZD. Antrieb in einer Sektion, andere Sektion als Dummy.