Spalinowóz M62 (Gagarin) kolei SŻD. Szczegółowe, wierne i precyzyjne odwzorowanie detali. Napęd na dwa wózki jest przenoszony z silnika poprzez kardany. W każdym wózku napędzane są dwie osie, jedna jest tzw. wolna. Zębatki na osiach wykonane z mosiądzu !!!, dziś w dobie plastiku to już rzadkość. Model napędzany jest silnikiem firmy BUHLER. Na dwóch osiach silnika zamontowane tzw. masy kinetyczne. Lokomotywa posiada oświetlenie zmienne w zależności od kierunku jazdy. Zasilanie jest „zbierane” poprzez blaszki ze wszystkich 6 osi co zapewnia płynną jazdę nawet na niedokładnie ułożonym torowisku i starych rozjazdach. Prędkość modelu zgodna z prędkością rzeczywistą. Silnik pracuje równomiernie i płynnie. Elastycznie wchodzi na obroty. Na kołach znajdują się tzw. gumki dociskowe. Środek ciężkości położony jest bardzo nisko dzięki czemu model doskonale wpisuje się w łuki i jest niewrażliwy na nierówności torowiska. Osoby mające zamiar przerabiać w/w model na ST 44 informuję, że można odkleić boczną ramkę trójdzielnej żaluzji, gdyż nie stanowi ona jednolitego odlewu z pudłem modelu. Jako ciekawostkę mogę dodać, że wewnątrz pudła lokomotywy jest nadlany napis TILLIG !!! (za k3nski.prv.pl). Długość 147 mm.
Diesel locomotive M62.
General Purpose Diesel locomotive M62 (Gagarin) of the SZD, green. Length from buffer to buffer 147 mm.
Diesellokomotive M62.
Vorbildgerechtes Modell der Diesellokomotive M62 (Gagarin) der SZD, grün. Länge über Puffer 147 mm.
Motorová lokomotiva ř. M 62.
Motorová lokomotiva řady M 62 SŽD (CCCP) zelená. Délka modelu 147 mm.
Тепловоз М62.
Тепловоз М62-1475 окт. ж.д. СЖД.
зелёный. Длина по буферам 147 мм.
Rok: 2003
Strony katalogu wyświetlono 14.335.217 razy od 18.04.2007 1,06250