Lokomotywa spalinowa BR 130 007-8 (V 300) o napędzie spalinowo-elektrycznym została wyprodukowana na zamówienie Niemieckich Kolei (była NRD) przez Zakłady Lokomotyw Spalinowych w Wołoszyłowgradzie. Wyposażona w silnik Diesla o mocy 3000 KM - rozwija szybkość do 140 km/godz. Pełni służbę w ciężkim transporcie towarowym. W ruchu pasażerskim może być stosowana wyłącznie latem, z braku urządzeń do ogrzewania pociągu.
Model w skali TT w pełni odpowiada oryginałowi swym kształtem i oznakowaniem. Posiada napęd na 4 zestawy kołowe, z których 2 zaopatrzone są w nasadzane obręcze. W powiązaniu z dodatkowym wybalastowaniem, powoduje to znaczną siłę uciągu. Model posiada obustronne oświetlenie zapalające się stosownie do kierunku jazdy. Układ osi Co'Co'. Długość 158 mm.
Diesel locomotive series 130.
Diesel locomotive series 130 007-8 (formerly V 300) was designed specially for the Deutsche Reichsbahn by the diesel-locomotive works at Voroshilovgrad. It has a diesel engine of 3000 h.p. and attains a maximum speed of 140 km/h. Its field of operation is the heavy goods train service. For passenger trains it can be emploved only during the summer service as it has no train heating equipment.
In TT-model, which in its form and inscriptions is true to type, four wheel-sets are driven. Of these, two wheel-sets are fitted with adhesive treads, which in connection withan additional ballasting provide a high tractive effort. The model has front lighting that flashes in accordance with the direction of motion. Length from buffer to buffer 158 mm.
Diesellokomotive BR 130.
Diesellokomotive BR 130 007-8 (V 300). Achsfolge Co'Co'. 4 Achsen angetrieben, Gehäuse mit vielen Details. 2 Radsätze mit Haftreifen. Beleuchtung an beiden Stirnseiten, bei Fahrtrichtungswechsel selbstätig wechselnd. Fenster mit Plastscheiben. Länge über Puffer 158 mm.
Motorová lokomotiva ř.130.
Motorová lokomotiva ř.130 Deutsche Reichsbahn, červená, kr. pruh, šedá střech. Délka modelu 158 mm.
Тепловоз Серии 130.
Тепловоз BR 130 007-8 (V 300) Тепловозы этой серии строились Луганским (Ворошиловградским) тепловозостроительным заводом в 1970-е гг. как экспортные машины для колеи 1435 мм. Тепловоз был спроектирован по европейским габаритам, имел мощность дизеля 3000 л.с. и максимальную скорость 100 км/ч (в пассажирском варианте – 140 км/ч). Длина по буферам 158 мм.
Rok: 1976
Strony katalogu wyświetlono 14.469.856 razy od 18.04.2007 0,64063