| Parowóz: |
Pm36-1 |
Pm36-2 |
| Układ
osi |
2-C-1 |
| Średnica cylindra/skok
tłoka |
530/700 mm |
| Średnica
kół napędnych |
2000 mm |
| Średnica kół tocznych |
1000/1200 mm |
| Rozstaw
osi skrajnych |
11 750 mm |
| Długość parowozu (ze
zderzakami) |
14 843 mm |
| Ciśnienie
w kotle |
1,8 MPa (18kG/cm2) |
| Powierzchnia rusztu |
3,9 m2 |
| Powierzchnia
ogrzewalna kotła |
198,0 m2 |
| Powierzchnia
przegrzewacza |
71,0 m2 |
| Obciążenie
osi napędnych |
17,8 t |
17,3 t |
| Obciążenie osi
tocznych |
16,0/13,0
t |
16,0/12,5
t |
| Masa
parowozu próżnego |
87,0 t |
84,3 t |
| Masa w stanie
służbowym |
95,4 t |
92,7 t |
| Siła
pociągowa |
106,0 kN (10 600 kG) |
| Moc |
1325 kW (1800 KM) |
| Prędkość
maksymalna |
140 km/h |
120 km/h |
| _ |
| Tender
(32D36) |
_ |
_ |
| Liczba
osi |
4 |
| Średnica kół |
1000 mm |
| Pojemność
skrzyni wodnej |
31,0 m3 |
32,0 m3 |
| Pojemność skrzyni
węglowej |
8,0 t |
9,0 t |
| Masa
tendra próżnego |
31,5 t |
32,9 t |
| Masa w stanie
służbowym |
70,5 t |
72,9 t |
Na podstawie: Bogdan
Pokropiński "Parowozy normalnotorowe produkcji polskiej dla PKP i
przemysłu", str 39-43, WKŁ 1987
Ostatnia
zmiana - 19 lip 2009
|